مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-01سياسي

دهه فجر فرصتی طلایی برای مرور تاریخ انقلاب است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: دهه فجر فرصتی طلایی برای بازگشت به خویشتن و مرور تاریخ و حوادثی است که در انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرده است.

- به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار فعالان و مدیران کمیته های 26 گانه ستاد گرامی داشت ایام الله دهه فجر با تبریک فرارسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و اظهار داشت: دهه فجر فرصتی طلایی برای بازگشت به خویشتن و مرور تاریخ، حوادث و وقایعی است که در انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرده است.

امام جمعه زاهدان افزود: این ایام فرصتی مناسب جهت ارزیابی عملکرد خود، مردم، جامعه و مسئولان در دوران انقلاب اسلامی و شناسایی نقاط قوت و ضعف ماست.

آیت الله محامی بیان کرد: باید زمانی برای ارزیابی خود قرار داده و قبل از اینکه ما را پای میز محاکمه الهی ببرند خود به حسابمان رسیدگی کنیم و ببینیم آیا هنوز حال و هوای دوران آغاز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را حفظ نموده یا اینکه دچار تغییر شده ایم.

وی ادامه داد: خیلی از مردم، دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در خاطر دارند و در عین حال جوانان، عظمت، شکوه، همکاری، همراهی، ایثار، از خودگذشتگی، شجاعت، غیرت و حضور مردم را ندیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصتی طلایی برای مرور تاریخ انقلاب است

دهه فجر فرصتی طلایی برای مرور تاریخ انقلاب است