مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-01اقتصادي

فاز نخست نیروگاه 25 مگاواتی ماسال در سال جاری به بهره برداری می رسد


به گفته مجری طرح تولید پراکنده شرکت توزیع برق گیلان در صورت تأیید طرح اتصال به شبکه توسط شرکت توزیع نیروی برق، فاز اول پروژه نیروگاه 25 مگاواتی شهرک صنعتی ماسال در سال جاری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسن والی مجری طرح تولید پراکنده شرکت برق منطقه ای گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره برداری فاز نخست نیروگاه 25 واتی ماسال تا پایان سال جاری اظهار کرد: هدف از احداث این نیروگاه، در مرحله اول تأمین برق مصرفی موردنیاز شهرک صنعتی ماسال بوده که انرژی مازاد تولیدی نیروگاه پس از نصب تمامی واحدها می تواند موجب کاهش بار ترانس های پست 63/20 کیلوولت ماسال شود.

وی بابیان اینکه برای احداث این نیروگاه با ظرفیت 25 مگاوات در نظر گرفته شده افزود: به دلیل مشکلات مربوط به گازرسانی به شهرک صنعتی ماسال، در فاز اول تنها 1/5 مگاوات از نیروگاه به بهره برداری خواهد رسید.

مجری طرح تولید پراکنده شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به نصب سه دستگاه ژنراتور هرکدام به ظرفیت 500 کیلووات گفت: این نیروگاه قابلیت تولید هم زمان برق و حرارت را دارا بوده و توسط شرکت امیران در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع در حال احداث است و مدت کمتر از یک ماه فاز اول این پروژه قابل افتتاح و بهره برداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست نیروگاه 25 مگاواتی ماسال در سال جاری به بهره برداری می رسد

فاز نخست نیروگاه 25 مگاواتی ماسال در سال جاری به بهره برداری می رسد