مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-01اقتصادي

بازار سمساری مشکین دشت با حکم قضایی رفع سد معبر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، بلوار تقی پناه مشکین دشت یا محله سراب حدفاصل بلوار صیادشیرازی و خیابان هدایتکار به عنوان خیابان اصلی مشکین دشت، از سال های دور تا کنون یکی از مراکز شناخته شده در سطح استان برای سمساری ها و مراکز فروش لوازم دست دوم بوده است.

  از بانک ملی واقع در نبش خیابان هدایتکار که وارد بلوار تقی پناه بشوی و چند قدم که پیش بروی، فراموش می کنی که اینجا یک بلوار با یک ردیف درختان تنومند در وسط ، جدول و پیاده رو و خانه ها در اطراف است.

گویا وارد سالن پذیرایی روبازی شده ای که در گوشه و کنار و دو طرف مبل های مختلفی چیده شده و اگر خوابت بگیرد حتی سرویس خواب، کمد و .

هم در دسترس شماست.

نمایشگاهی از مبل های استیل تا اسپرت، چستر و غیره به راحتی در دو طرف بلوار چیده شده و انگار نام بلوار و عبور ماشین ها از این معبر خنده دار به نظر می رسد.

   وانت هایی هم در مسیر هست که هر چند قدم، به صورت عمودی عرض بلوار را در برگرفته و به خودروهای عبوری دهن کجی می کنند، با این اوصاف تنها شاید مسیر عبور یک ماشین آن هم به سختی از حاشیه وسط بلوار ممکن باشد.

گویا حق در این معبر به مبل ها می رسد نه به ماشین های عبوری! حسین بغدادی، شهردار مشکین دشت، در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس از رفع سد معبر و ساماندهی بلوار شهید تقی پناه خبر داده و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سمساری مشکین دشت با حکم قضایی رفع سد معبر می شود

بازار سمساری مشکین دشت با حکم قضایی رفع سد معبر می شود