مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-01اقتصادي

سمساری مشکین دشت با حکم قضایی رفع سد معبر می شود


بلوار تقی پناه مشکین دشت به جای معبر خودروها، نمایشگاهی برای اجناس سمساری ها و مبل فروشی ها شده و برای چندمین بار قرار است با حکم قضایی رفع سد معبر و ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، بلوار تقی پناه مشکین دشت یا محله سراب حدفاصل بلوار صیادشیرازی و خیابان هدایتکار به عنوان خیابان اصلی مشکین دشت، از سال های دور تا کنون یکی از مراکز شناخته شده در سطح استان برای سمساری ها و مراکز فروش لوازم دست دوم بوده است.

  از بانک ملی واقع در نبش خیابان هدایتکار که وارد بلوار تقی پناه بشوی و چند قدم که پیش بروی، فراموش می کنی که اینجا یک بلوار با یک ردیف درختان تنومند در وسط ، جدول و پیاده رو و خانه ها در اطراف است.

گویا وارد سالن پذیرایی روبازی شده ای که در گوشه و کنار و دو طرف مبل های مختلفی چیده شده و اگر خوابت بگیرد حتی سرویس خواب، کمد و .

هم در دسترس شماست.

نمایشگاهی از مبل های استیل تا اسپرت، چستر و غیره به راحتی در دو طرف بلوار چیده شده و انگار نام بلوار و عبور ماشین ها از این معبر خنده دار به نظر می رسد.

   وانت هایی هم در مسیر هست که هر چند قدم، به صورت عمودی عرض بلوار را در برگرفته و به خودروهای عبوری دهن کجی می کنند، با این اوصاف تنها شاید مسیر عبور یک ماشین آن هم به سختی از حاشیه وسط بلوار ممکن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمساری مشکین دشت با حکم قضایی رفع سد معبر می شود

سمساری مشکین دشت با حکم قضایی رفع سد معبر می شود