مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-01حوادث

فرد مسلح پیش ازحمله به مقر نظامی سراوان پدرش را به قتل رسانده بود


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: جوان 26 ساله سراوانی پس از به قتل رساندن پدرش، در اقدامی جنون آمیز به مقر سپاه سراوان تیراندازی کرد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: ساعت 10 صبح دوشنبه در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام قتل مسلحانه مردی میانسال داخل منزلش در یکی از محلات شهر سراوان کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه جسد مردی 58 ساله که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش به قتل رسیده بوده روییت و طی تحقیقات اولیه از خانواده مقتول مشخص شد، پسر 26 ساله این مرد که چند وقتی از مشکلات اعصاب و روان رنج می برده با شلیک کلت کمری، پدرش را که داخل اتاق در حال استراحت بوده به قتل رسانده و سریع سوار بر موتورسیکلت از منزل خارج شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل مسلح پس از قتل پدر و خروج از منزل روبه روی مقر سپاه شهرستان سراوان در اقدامی جنون آمیز شروع به تیراندازی به درب دژبانی سپاه کرده و در همین حین به سمت یک دستگاه پژو پارس عبوری نیز شلیک می کند که متأسفانه راننده خودروی مذکور از ناحیه پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل می شود.

وی افزود: نگهبان مقر سپاه پاسداران سراوان علیرغم چندین بار اخطار و تلاش برای تسلیم کردن قاتل مسلح در نهایت برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرد مسلح پیش ازحمله به مقر نظامی سراوان پدرش را به قتل رسانده بود

فرد مسلح پیش ازحمله به مقر نظامی سراوان پدرش را به قتل رسانده بود