مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-01بين الملل

توافق رییس کمیسیون اتحادیه اروپا با سیسی برای گسترش همکاری ها


رییس کمیسیون اتحادیه اروپا در تماسی تلفنی با رییس جمهور مصر اعلام کرد که اتحادیه اروپا تمایل دارد با مصر در سطوح مختلف همکاری داشته باشد.

- رییس کمیسیون اتحادیه اروپا در تماسی تلفنی با رییس جمهور مصر اعلام کرد که اتحادیه اروپا تمایل دارد با مصر در سطوح مختلف همکاری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم، اورسولا فون در لاین، رییس کمیسیون اتحادیه اروپا، در گفتگوی تلفنی با عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر، علاقه بروکسل را برای ادامه همکاری با قاهره در سطوح مختلف ابراز کرد.

بسام راضی ، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصر گفت: در این تماس، به تقویت جنبه های مختلف همکاری های دوجانبه و تلاش برای پیشبرد روابط دوستی و ادامه هماهنگی مشترک بین مصر و اتحادیه اروپا با توجه به روابط متعدد و مستحکم بین آن ها، پرداخته شد.

این سخنگو افزود، سیسی در این تماس بر علاقه مندی خود به تقویت همکاری ها و گفتگوی های متقابل بین دو طرف با توجه به منافع و چالش های مشترک تاکید کرد.

به گفته سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصر، رییس کمیسیون اتحادیه اروپا نیز در جریان این تماس، از روابط قوی و متمایز مصر با اتحادیه اروپا ابراز خرسندی کرد و افزود، با توجه به جایگاه مصر در منطقه خواهان گسترش همکاری ها بین مصر و اتحادیه در سطوح مختلف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق رییس کمیسیون اتحادیه اروپا با سیسی برای گسترش همکاری ها

توافق رییس کمیسیون اتحادیه اروپا با سیسی برای گسترش همکاری ها