مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:572022-01-31اقتصادي

رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن گردش پی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته


داخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به عنوان بانک عامل و تسهیلات تبصره ای طبق قرارداد منعقده با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دیگر خدمات بانک گردشگری در حوزه خدمات اعتباری است.

- رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن گردش پی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته داخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به عنوان بانک عامل و تسهیلات تبصره ای طبق قرارداد منعقده با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دیگر خدمات بانک گردشگری در حوزه خدمات اعتباری است.

مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری به همراه حسین رحمتی قائم مقام و چند تن از معاونان و مدیران بانک، روز دوشنبه در سومین روز از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، از غرفه های گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری گروه مالی گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، مرتضی خامی در این بازدید با مسئولان غرفه های بانک و گروه گفتگو کرد.

وی در سخنانی با اشاره به موفقیت بانک گردشگری در سال های اخیر گفت: این بانک با وجود جوان بودن و گذشت 11 سال از فعالیت خود، در سال های اخیر حائز رتبه های برتر بین المللی و داخلی در صنعت بانکداری شده است که نمونه اخیر آن کسب رتبه 51 در بین 100 شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن گردش پی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن گردش پی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته