مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:472022-01-31سياسي

ضرورت احداث ساختمان مرکزسلامت در شهرک شهید کشوری


فرماندار اصفهان با اشاره به افزایش جمعیت شهرک شهید کشوری و ضرورت احداث ساختمان مرکز سلامت در این شهرک، گفت: در تلاش هستیم با همت دانشگاه علوم پزشکی عملیات اجرایی ساخت مرکز سلامت شهرک شهید کشوری همزمان با ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ای که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد حل مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان بویژه بخش مرکزی را پیگیری کرد.

وی با تاکید بر ارائه مطلوب خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان گفت: تامین نیازهای خدماتی مردم در حوزه درمان و سلامت وظیفه مسؤولان بوده و در این مسیر تمام تلاش خود را خواهیم داشت.

احمدی با اشاره به افزایش جمعیت شهرک شهید کشوری و ضرورت احداث ساختمان مرکز سلامت در این شهرک، اظهار داشت: در تلاش هستیم با همت دانشگاه علوم پزشکی عملیات اجرایی ساخت مرکز سلامت شهرک شهید کشوری همزمان با ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شود.

در این جلسه مقرر شد عملیات اجرایی ساخت بیمارستان بهارستان و همچنین پایگاه اورژانس شهید کشوری پیگیری و در اسرع وقت آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث ساختمان مرکزسلامت در شهرک شهید کشوری

ضرورت احداث ساختمان مرکزسلامت در شهرک شهید کشوری