مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:472022-01-31سياسي

یک مناظره عصبی در «چرخ»!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در بخش تازه ها مریم رجبی فقیهی، زیست شناس تکاملی، به این سوال پاسخ می دهد: - در هشتادوششمین قسمت فصل هشتم چرخ مناظره ای دربار ه ی تاثیرگذار بودن یا نبودن نوروفیدبک برگزار می شود.

این برنامه ساعت 19 امروز، دوشنبه 11 بهمن 1400 از شبکه ی چهار پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در بخش تازه ها مریم رجبی فقیهی، زیست شناس تکاملی، به این سوال پاسخ می دهد: چرا می خوابیم؟ .

در بخش دیگری از چرخ ، پویا پاک نژاد، دانش آموخته ی علوم شناختی با کتر محمدعلی نظری، استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر محمدعلی نظری، استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره ی علمی بودن یا نبودن نوروفیدبک گفتگو می کند.

نوروفیدبک روشی که در آن اطلاعات عصبی به بیماران مبتلا به اختلالات خاص دستگاه عصبی مرکزی (CNS) بازخورد داده می شود و تلاش می شود تا آن ها یاد بگیرند چگونه کارکرد مغزی خودشان را اصلاح کنند.

در نوروفیدبک حس گر هایی روی پوست سر بیمار قرارمی گیرند و این حسگر ها فعالیت الکتریکی مغز فرد را ثبت می کنند و در قالب امواج مغزی به او نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مناظره عصبی در «چرخ»!

یک مناظره عصبی در «چرخ»!