مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-31سياسي

صدور 201 هزار فقره سند مالکیت تک برگ برای دستگاه های دولتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی، در نشست شورای عالی قضایی، با اشاره به صدور 201 هزار و 279 فقره سند مالکیت تک برگ برای دستگاه های دولتی، - رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از صدور 201 هزار و 279 فقره سند مالکیت تک برگ برای دستگاه های دولتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی، در نشست شورای عالی قضایی، با اشاره به صدور 201 هزار و 279 فقره سند مالکیت تک برگ برای دستگاه های دولتی، گفت: این اقدام بر اساس تفاهمنامه سال 98 سازمان ثبت اسناد و املاک با خزانه داری کل کشور و در راستای شناسایی، ساماندهی و تثبیت مالکیت دستگاه های دولتی بر املاک دولتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از املاک دولتی فاقد سند هستند، اظهار کرد: مقرر شده که هیئت های تعیین تکلیف سازمان ثبت اسناد و املاک که در واحد های ثبتی مستقر هستند، با بررسی مدارک و احراز مالکیت دستگاه های دولتی نسبت به صدور اسناد تک برگی اقدام کنند؛ با تمام این تفاسیر، تاکنون برای بیش از 80 درصد املاک دولتی سند تک برگ دولتی صادر شده است.

بابایی همچنین با اشاره به تبدیل سند دفترچه ازدواج به سند تک برگ در آینده نزدیک، عنوان کرد: از محاسن سند تک برگ ازدواج، دسترسی آسان به آن به دلیل قرار گرفتن در سامانه ثنا و همچنین منتفی شدن امکان جعل سند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 201 هزار فقره سند مالکیت تک برگ برای دستگاه های دولتی

صدور 201 هزار فقره سند مالکیت تک برگ برای دستگاه های دولتی