مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-31پزشكي

افزایش 8 برابری بیماران سرپایی کرونا در همدان/ امیکرون سویه غالب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد مهدی مجذوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برنامه های خود در علوم پزشکی استان همدان سخن به میان آورد و اظهار کرد: از جمله موضوعات مورد توجه ما دادن فرصت به جوانان و توجه به جانشین پروری است.

وی با اشاره اینکه حضور میدانی قوی تری در شهرستان ها خواهیم داشت تا از نزدیک با مشکلات آشنا و و برنامه ریزی لازم را داشته باشیم گفت: هوشمندسازی در بدنه دانشگاه علوم پزشکی و اهتمام به صیانت خانواده و تبیین نقشه راه در حوزه های مختلف نسبت به دستیابی به عدالت مورد توجه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه کیفیت آموزشی و ارتقای فعالیت های پژوهشی در دستور کار قرار دارد افزود: شورای سلامت استان فعال خواهد شد و  مسائل مختلف  طرح موضوع می شود تا تصمیم گیری درستی صورت گیرد.

 دانشکده طب سنتی در همدان ایجاد می شود وی با اشاره به اینکه از لحاظ تعداد جذب دانشجوی خارجی همدان دومین استان است و در حال حاضر بیش از 590 دانشجو در استان تحصیل می کنند عنوان کرد: یکی از اولویت های موجود دانشکده طب ایرانی است که در حال حاضر سلامتکده داریم و سعی داریم آن را به دانشکده ارتقا دهیم.

مجذوبی با اشاره به اهتمام جدی به پیوند اعضا در استان که یکی از دغدغه های موجود است گفت: به دلیل مشکلات کرونا پیوند اعضا در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 برابری بیماران سرپایی کرونا در همدان/ امیکرون سویه غالب شد

افزایش 8 برابری بیماران سرپایی کرونا در همدان/ امیکرون سویه غالب شد