مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-31فناوري

تشخیص میزان افسردگی از پروفایل اینستاگرام و توییتر


بررسی پروفایل های رسانه های اجتماعی افراد ممکن است بینشی در مورد وضعیت سلامت روان آن ها فراهم کند، از جمله اینکه آیا افسردگی دارند یا خیر.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس- رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و اسنپ چت، شبکه های اجتماعی محبوبی هستند که افراد برای به اشتراک گذاشتن علایق، افکار و لحظات شخصی خود از آن ها استفاده می کنند.

فیس بوک وب سایتی با بیش از 1 میلیارد حساب کاربری ثبت شده است و به کاربران اجازه می دهد با صفحات، گروه ها و سایر کاربران از طریق اشتراک گذاری، نظر دادن و کلیک کردن روی لایک روی پست ها و نظرات تعامل داشته باشند.

توییتر یک سایت میکروبلاگینگ است که به دارندگان حساب اجازه می دهد که متون تا 280 کاراکتر را توییت کنند و سایر توییت ها را بازتوییت کنند.

در اینستاگرام ، کاربران می توانند عکس هایی را ایجاد کنند، به اشتراک بگذارند، لایک کنند، و روی آن ها نظر بدهند.

در نهایت، اسنپ چت نیز به دارندگان حساب این امکان را می دهد تا عکس هایی را برای ارسال به دیگران بگیرند و زمانی که گیرنده عکس را مشاهده کرد، عکس ناپدید می شود.

به دلیل ماهیت این پلتفرم ها، یک ناظر می تواند با مشاهده پروفایل یک کاربر و پست ها یا تصاویری که به اشتراک می گذارد، تا حدی خصوصیاتی از روحیات یک کاربر را شناسایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص میزان افسردگی از پروفایل اینستاگرام و توییتر

تشخیص میزان افسردگی از پروفایل اینستاگرام و توییتر