مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-31سياسي

خطابه و خطیب جمعه در تراز انقلاب اسلامی باشد


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید خطبه و خطیب نمازجمعه باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: بیشترین مطالبه گری و نقد منصفانه در خطبه های نمازجمعه انجام می شود.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر دوشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان با گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل و یاد و خاطره علامه حسن زاده آملی اظهار داشت: برنامه های دهه فجر باید به صورت مردمی همانند مناسبت های مذهبی برگزار شود.

وی نقد ومقابله با فساد و بیان مفاسد را در خطبه های نمازجمعه لازم دانست و گفت: بیشترین مطالبه گری و نقد از مسائل و مفاسد در خطبه های نمازجمعه صورت می گیرد.

وی با تقبیح ساخت وسازها در حاشیه و بستر رودخانه ها اظهار داشت: باید کسانی که ده ها سال قبل مجوز ساخت وسازهای بی رویه را در بستر منابع طبیعی را صادر کردند، تعقیب شوند و پاسخگو باشند.

آیت الله لایینی افزود: همه کسانی که طی چند دهه اخیر به محیط زیست و تالاب ها تجاوز و ساخت وساز کردند باید مجازات و پاسخگو شوند وهمه این مسائل در خطبه های نمازجمعه بیان می شود.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه خطبه های نمازجمعه تشریفاتی نیست، گفت: مردم و حکومت دارای حق و حقوقی هستند و امامان جمعه باید طرفدار حق و حقیقت باشند و ضمن نقد از کارکردهای خوب مسئولان باید حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطابه و خطیب جمعه در تراز انقلاب اسلامی باشد

خطابه و خطیب جمعه در تراز انقلاب اسلامی باشد