مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-31سياسي

دهنوی: اقدام بدون مجوز مازندران در جزیره آشوراده


سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از احداث سد خاکی احداث شده توسط مازندران در جزیره آشوراده انتقاد کرد و گفت: در شرایطی که برای احداث این سد خاکی هیچ گونه مجوزی از ستاد تالاب ها و شورای راهبری جزیره نگرفته اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد دهنوی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: خلیج گرگان و جزیره آشوراده به دو موضوع چالشی برای استان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: تقاضای من از اهالی رسانه این است، زمانی که به جزیره آشوراده سفر می کنند، چند کیلومتر آن طرف تر هم بروند و ببینند استان همجوار ما یک دایک (خاکریز) دو کیلومتری را احداث کردند که آب به این سمت نیاید، بدون آنکه مجوزی از شورای راهبری و یا ستاد ملی تالاب ها را داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: آن وقت همین مجموعه از استانداری گلستان و سازمان همیاری به خاطر اقدام قانونی که انجام داده شکایت می کند.

دهنوی بیان کرد: باید بر این نکته نیز دقت داشته باشید که از ابتدا، طرح گردشگری مصوب شده برای این منطقه اشتباه بوده چون نقطه ای که برای اجرای طرح گردشگری مجوز داده شده در جنوب شرقی جزیره و رو به خلیج و خشکی است و این امر به طور قطع مانع حضور سرمایه گذار در پروژه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهنوی: اقدام بدون مجوز مازندران در جزیره آشوراده

دهنوی: اقدام بدون مجوز مازندران در جزیره آشوراده