مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-31اقتصادي

افتتاح 22 طرح صنعتی در استان سمنان/ 560 نفر شاغل می شوند


رییس سازمان صمت استان سمنان از بهره برداری 22 طرح صنعتی و معدنی هم زمان با دهه فجر در استان خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح ها 560 نفر در استان سمنان شاغل می شوند.

- ، علی تشنه دل ظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع دهه فجر به میزبانی اداره کل صمت سمنان ضمن بیان اینکه برای دهه فجر سال جاری 22 طرح صنعتی و معدنی آماده بهره برداری است، ابراز داشت: با افتتاح این طرح ها 560 نفر در استان سمنان شاغل می شوند.

وی بابیان اینکه برای بهره برداری از این طرح ها در استان سمنان سرمایه گذاری بالغ بر سه هزار و 600 میلیارد صورت گرفته است، افزود: این پروژه های صنعتی و معدنی در شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، آرادان، مهدی شهر و سرخه خواهند بود.

رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه افتتاح این واحدها در کمک به گردش اقتصاد استان می تواند نقش به سزایی داشته باشد، ابراز داشت: افتتاح این طرح ها با حضور مسئولان ارشد خواهد بود و علاوه بر این موارد می کوشیم تا در ستاد تسهیل و رونق تولید بتوانیم به رونق اقتصادی واحدهای صنعتی کمک کنیم.

تشنه دل در ادامه تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح تولید محصولات شیمیایی و پلاستیکی، پوشاک، لوازم خانگی و آشپزخانه، ورق های فولادی و پروفیل، ریخته گری فولاد، فعالیت های بسته بندی، قطعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 22 طرح صنعتی در استان سمنان/ 560 نفر شاغل می شوند

افتتاح 22 طرح صنعتی در استان سمنان/ 560 نفر شاغل می شوند