مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-31اجتماعي

مسائل زیست محیطی در اولویت مدیریت شهری بوشهر قرار می گیرد


رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر گفت: ارتقای سلامت شهروندان و مسائل زیست محیطی در اولویت مدیریت شهری بوشهر قرار می گیرد.

- ، حمیده خاتون هلال بحر ظهر دوشنبه در کمیته تخصصی محیط زیست شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: تشکیل این کمیته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به صورت مستمر این نشست ها برگزار شود.

وی یکی از اولویت های شورای شهر بوشهر را حفظ محیط زیست شهری و اولویت بخشی مسائل محیط زیستی عنوان کرد و ادامه داد: ارتقای سلامت شهروندان به صورت جدی توسط شورای شهر بوشهر دنبال و پیگیری می شود.

رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر اضافه کرد: کمیته تخصصی محیط زیست در زیر مجموعه کمیسیون بهداشت و سلامت شورا در راستای ارتقا و حفظ محیط زیست شهری تشکیل و راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: اقداماتی در این کمیسیون صورت گرفته که آغاز ساماندهی سگ های بلاصاحب، پیگیری وضعیت ساماندهی سایت دفن پسماند شهری، جمع آوری عرضه قلیان در پارک ها، پیگیری سالم سازی شناگاه ها و پیگیری انتقال مشاغل مزاحم شهری به خارج از شهر از جمله اقدامات کمیسیون بوده است.

هلال بحر خاطر نشان کرد: امیدواریم با تشکیل این کمیته و تعامل مؤثر و هدفمند با سازمان محیط زیست و سایر دستگاه های متولی با ارائه الگوهای پایدار محیط زیست در راستای کمک به مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل زیست محیطی در اولویت مدیریت شهری بوشهر قرار می گیرد

مسائل زیست محیطی در اولویت مدیریت شهری بوشهر قرار می گیرد