مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-31سياسي

پروژه های بزرگراهی فارس طی 4 سال تکمیل می شود


مدیرکل جدید راه و شهرسازی فارس با اشاره به گستردگی و اهمیت وظایف و ماموریت های این اداره کل، وعده داد که ظرف مدت چهارسال، پروژه های بزرگراهی در این استان را تکمیل و کار را جمع کند.

- محمودرضا طالبان دوشنبه 11 بهمن در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه در این حوزه دو وزارت خانه بزرگ با هم ادغام شده و سنگین ترین ماموریت ها را دولت در این حوزه دارد، گفت: در حوزه راه 770 کیلومتر بزرگراه در دست ساخت داریم، اما در مجموع استان در بحث بزرگراهی فقیر هستیم.

او با بیان اینکه قول می دهیم که بتوانیم بزرگراه ها را در طول 4 سال جمع کنیم، افزود: درباره کمربندی شیراز هم باید نشستی با مدیریت شهری شیراز داشته باشیم، چراکه کمربندی جنوبی شیراز به دلیل احداث سکونتگاه ها دیگر کمربندی نیست و این مسیر بیشترین نقش گلوگاه شهری را دارد.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه امروز 70 درصد درون شهری در کمربندی انجام می شود، گفت: امیدواریم قطعه 8 آزادراه شیراز _ اصفهان تکمیل و کمربندی به شهرداری تحویل داده شود و ایمن سازی این مسیر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

طالبان با بیان اینکه آزادراه شیراز _ اصفهان در مراحل پایانی است، خاطرنشان کرد: آزادراه شیراز _ بوشهر نیز باید در دستور کار قرار گیرد و باید انقلابی عمل کنیم تا این آزادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بزرگراهی فارس طی 4 سال تکمیل می شود

پروژه های بزرگراهی فارس طی 4 سال تکمیل می شود