مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-31سياسي

طرح تبعیض آمیز خرید سربازی بازپس گرفته شد


در حالی که دو روز پیش در کمیسیون تلفیق از تصویب طرح خرید سربازی به مبلغ 250 تا 600 میلیون تومان خبر داده بود خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که این طرح تبعیض آمیز درنهایت پس گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس بعد از گذشت دو روز از اعلام تصویب طرح فروش سربازی توسط کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401، امروز خبر از بازپس گیری این طرح اعلام شد.

 در این طرح کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی عنوان کرده بود که خرید سربازی با رعایت اصل 110 قانون اساسی و در راستای توجه به امر مقدس استحکام خانواده و فرزندآوری و تعیین تکلیف مشمولین غایب بیش از 5 سال با اولویت افراد متأهل و بالاتر از 35 سال سن که ضریب انجام وظایف مقدس سربازی تحت تاثیر تحلیل قوای جسمانی برای آنها امکانپذیر نیست، امکانپذیر خواهد بوده و براین اساس افراد با پرداخت مبالغ مشخص شده، کارت معافیت از خدمت در زمان صلح را دریافت می کنند.

   به موجب این مصوبه، دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر از آن با پرداخت 250 میلیون تومان، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با پرداخت مبلغ 400 میلیون تومان و دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی و بالاتر از آن در تمامی رشته ها با پرداخت مبلغ 600 میلیون تومان به حساب خزانه کل کشور قادر به خرید سربازی خود خواهند بود؛ همچنین مشمولان مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تبعیض آمیز خرید سربازی بازپس گرفته شد

طرح تبعیض آمیز خرید سربازی بازپس گرفته شد