مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-31سياسي

پیش بینی ایجاد لشکر انصار فاطمه(س) در راستای احیای هویت زن ایرانی


معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور از پیش بینی سازماندهی و شبکه سازی لشکر انصار فاطمه(س) در راستای احیای هویت زن ایرانی خبر داد.

- ، معصومه حکیمیان، صبح دوشنبه در جمع اعضای مجمع بسیجیان استان یزد با اشاره به اینکه نباید نگاه به زندگی فاطمه زهرا (س) صرفاً زنانه باشد، اظهار داشت: جهان، استعداد فاطمی شدن را دارد و اگر جهان مستعد فرهنگ فاطمی باشد، ایران و یزد از همه سزاوارتر هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز هویت اسلامی ایرانی زنان و دختران ما به مخاطره افتاده و اگر آنان را به حال خود رها کنیم، دشمن جذبشان کرده و به هر طرفی بخواهد می کشاند.

حکیمیان تصریح کرد: برای احیای هویت اسلامی ایرانی زنان و دختران باید جهانی نگاه، کشوری برنامه ریزی و استانی عمل کنیم و چون آسیب های جنگ نرم، جهانی است نباید نگاه استانی، کشوری یا منطقه ای داشته باشیم.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه همه زنان و دختران را از خودمان می دانیم، عنوان کرد: رویکردمان همدلی و هم افزایی با همه بانوان ایران اسلامی است و در این مجال هیچکس را هم دست کم نمی گیریم حتی دختران و زنانی که در محروم ترین مناطق زندگی می کنند.

حکیمیان تصریح کرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی نیاید نگاه متفرق داشته باشیم یعنی باید آسیب ها را در یک بسته ببینیم و برای حل آنها برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ایجاد لشکر انصار فاطمه(س) در راستای احیای هویت زن ایرانی

پیش بینی ایجاد لشکر انصار فاطمه(س) در راستای احیای هویت زن ایرانی