مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-31فرهنگي

16فیلم جشنواره فجر در بندرعباس اکران می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: چهلمین دوره از جشنواره ملی فیلم فجر همزمان با تهران در بندرعباس برگزار می شود و 16 فیلم بخش سودای سیمرغ در سینما های بندرعباس اکران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری صبح امروز اعلام کرد: چهلمین جشنواره فیلم فجراز تاریخ 15 الی 22 بهمن ماه در دو سالن سینما ستاره شهر و سالن سینما ستاره جنوب شهر بندرعباس هم زمان با تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره 16 فیلم از 22 فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ در بندرعباس برای علاقه مندان و مخاطبین جشنواره اکران می گردد .

جهانگیری تاکید کرد: طبق هماهنگی با ستاد جشنواره این 16 فیلم هر کدام سه نوبت اکران در دو سالن سینمای منتخب جشنواره در شهر بندرعباس خواهند داشت.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار کرد: مخاطبین جشنواره می توانند در زمان آغاز  بلیط فروشی جهت دیدن آثار جشنواره از سه درگاه https://cinematicket.

org و https://www.

irantic.

com و https://gisheh7.

ir بلیط های جشنواره را تهیه نموده و در زمان اعلام شده در سالن سینماهای منتخب جشنواره در بندرعباس فیلمهای چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را با رعایت پروتکل های بهداشتی به تماشا بنشینید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16فیلم جشنواره فجر در بندرعباس اکران می شود

16فیلم جشنواره فجر در بندرعباس اکران می شود