مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-31سياسي

بسط مفهوم جهاد از میرزای شیرازی تا رهبر انقلاب


اگر میرزای شیرازی بزرگ دهه هاست برای فتوای تحریم تنباکو مورد تقدیر و تحسین قرار گرفته از این جهت است که یک مرجع تقلید چگونه شرایط زمانه خود را شناخت و در مصداق جهاد عالی عمل کرد و همچنین توانست به دشمن غربی شکست تاریخی تحمیل کند.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- مهدی جهان تیغی: در فرامتن سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی، کارآفرینان و فعالان اقتصادی نکات قابل توجهی وجود دارد.

یک: اگر میرزای شیرازی بزرگ، دهه هاست برای فتوای تحریم تنباکو مورد تقدیر و تحسین قرار گرفته از این جهت است که یک مرجع تقلید چگونه شرایط زمانه خود را شناخت و در مصداق جهاد عالی عمل کرد و همچنین توانست به دشمن غربی یک شکست تاریخی تحمیل کند.

در این سالها رهبر انقلاب با اصرار ویژه به نامگذاری سال ها به شعارهای اقتصادی و خلق گفتمان هایی همچون اقتصاد مقاومتی و ارائه راهبردهای مهم به مسئولین درباره تحریم اقتصادی از رفع تا خنثی سازی، بی شک در جایگاه یک مرجع دینی بسیار ویژه درخشیده اند و در این حوزه کم نظیر عمل کردند.

از سوی دیگر وقتی به تصمیمات غلط دولتمردان کم کار دهه نود که علاوه بر آن، تفکرات انحرافی در مواجهه با تحریم ها و جنگ اقتصادی نیز داشتند، رجوع کنیم، متوجه می شویم که رهبر انقلاب برای عبور کشور از جنگ اقتصادی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسط مفهوم جهاد از میرزای شیرازی تا رهبر انقلاب

بسط مفهوم جهاد از میرزای شیرازی تا رهبر انقلاب