مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-31سياسي

تشریح اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ایام کرونا و سیل سیستان و بلوچستان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان اقدامات این ستاد را در ایام کرونا و سیل جنوب استان تصریح کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان اقدامات این ستاد را در ایام کرونا و سیل جنوب استان تصریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- علیرضا راشکی در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به سیلاب اخیر در سیستان و بلوچستان افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از همان لحظات اولیه وقوع سیلاب با کمک گروه های جهادی به یاری مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان شتافت.

وی گفت: 173 هزار و 500 بسته معیشتی طی 6 مرحله از رزمایش کمک های مومنانه از ابتدای امسال تا کنون بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این استان توزیع شده است.

راشکی بیان کرد: در دیماه امسال سیل ناشی از بارندگی بیش از 200 میلیمتری در کنارک، دشتیاری و دلگان خسارت های زیادی را به منازل مردم این شهرستانها وارد کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: گروه هایی از مرکز استان برای طبخ غذای گرم به مناطق سیلزدگان جنوب استان اعزام شدند و همچنین چندین دستگاه کف کش برای جمع آوری آب از منازل شهروندان به کنارک ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ایام کرونا و سیل سیستان و بلوچستان

تشریح اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ایام کرونا و سیل سیستان و بلوچستان