مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-31سياسي

آغاز فعالیت نمایشگاه های «مدرسه انقلاب» با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب از فردا


مسؤول دبیرخانه دهمین دوره مدرسه انقلاب گفت: دهمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب از فردا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن جعفری مسؤول دبیرخانه دهمین دوره مدرسه انقلاب در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در بهمن 1400، سومین سالگرد ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب است اما به دلیل شرایط کرونایی، آنطور که شایسته این بیانیه بود، مورد توجه قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان یکی متولیان امر تعلیم و تربیت، خود را مکلف دانسته که نمایشگاه های مدرسه انقلاب را با محوریت بیانیه گام دوم برگزار کند.

   جعفری افزود: دهمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در حدود 6 هزار مدرسه با همت همکاران فرهنگی و دانش آموزان در دهه مبارک فجر برگزار می شود.

وی به اهداف نمایشگاه های مدرسه انقلاب اشاره کرد و گفت: افزایش آگاهی نوجوانان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی، افزایش روحیه امید و خودباوری، سوق دادن نوجوانان به شناخت نقش و جایگاه در نظام انقلاب اسلامی، جهت دادن به نوجوانان در حوزه آزادی خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت نمایشگاه های «مدرسه انقلاب» با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب از فردا

آغاز فعالیت نمایشگاه های «مدرسه انقلاب» با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب از فردا