مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:522022-01-31اقتصادي

بازارچه میوه تره بار در سمنان راه اندازی می شود/تایید گرانی گوشت


دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه یکی از دلایل گرانی در استان فقدان بازارهای عرضه مستقیم کالا است، گفت: اولین بازارچه در سمنان طی دهه فجر افتتاح می شود.

- علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در نشست های قبلی ستاد تنظیم بازار مصوب شده بود که شهرداری ها مراکزی را برای عرضه مستقیم میوه و تره بار در نظر بگیرند که خوشبختانه این کار صورت گرفته است، تاکید کرد: یکی از دلایل گرانی میوه و تره بار در استان فقدان همین بازارچه ها است که امیدواریم با راه اندازی آنها کمی شاهد تنظیم قیمت اقلام اساسی باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در دهه فجر اولین بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره بار در سمنان افتتاح شود، افزود: قیمت محصولات پرمصرف پس از عرضه عمده و با کمترین قیمت، به یک تعادل خواهد رسید.

رییس صمت استان سمنان درباره گرانی گوشت هم گفت: هفته گذشته وضعیت باثباتی بر استان حاکم بود اما در روزهای خیر افزایش قیمت گوشت سبک را شاهد بودیم به نحوی که از 130 هزار تومان در هفته گذشته به 140 هزار تومان رسیده بود لیکن جهاد کشاورزی موظف شد که بررسی و گزارش موضوع را با اقدامات تأمینی شأن صورت دهند که به ما اطمینان دادند که موضوع حل خواهد شد و قیمت گوشت بازخواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه میوه تره بار در سمنان راه اندازی می شود/تایید گرانی گوشت

بازارچه میوه تره بار در سمنان راه اندازی می شود/تایید گرانی گوشت