مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-31سياسي

از رها شدن زباله در خیابا ن های لالی تا حمل با لودر


  رضا خدری عضو شورای شهر لالی در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد:  قبل از سال 90  زمانی که جمعیت شهر لالی تقریباً  یک دوم جمعیت فعلی بود شهرداری لالی یک ماشین حمل زباله داشت که به وسیله آن زباله ها را جمع آوری می کرد.

ماشین حمل زباله نداریم وی افزود: اکنون پس از گذشت ده سال و آغاز به کار دوره ششم شورای شهر همچنان با همان ماشین، زباله های شهر حمل می شوند، البته حدود یکسال گذشته ماشین دیگری  به امکانات شهرداری اضافه شد که تعمیر آن به حدود 150 میلیون تومان هزینه نیاز دارد.

این عضو شورای شهر لالی با بیان اینکه ماشین فعلی شهرداری لالی هر چند وقت یکبار به دلیل فرسودگی و استهلاکی که دارد خراب می شود، گفت: در طول این مدت اعضای شورای قبلی و شهرداران موفق نشدن اعتبارات لازم را برای خرید ناوگان جدید حمل زباله جذب کنند.

خدری بیان کرد: خراب شدن ماشین حمل زباله سبب می شود چندین روز جمع آوری زباله با مشکل روبرو شود و شاهد انباشت زباله در سطح شهر شویم به همین دلیل اکنون شهرداری مجبور به حمل زباله با ماشین سنگین(لودر) شده است.

  وی عنوان کرد: ما نیاز به اعتبارات استانی و ملی داریم چرا که شهر لالی شهر محرومی ست و هیچ گونه درآمدزایی ندارد و تمام تجهیزاتی که دارد نیاز به اورهال دارد و اورهال کردن تجهیزات نیز مستلزم اعتبارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رها شدن زباله در خیابا ن های لالی تا حمل با لودر

از رها شدن زباله در خیابا ن های لالی تا حمل با لودر