مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 08:222022-01-31پزشكي

تکمیل چرخه تزریق واکسیناسیون ضروری است


رییس مرکز بهداشت سنندج با تاکید بر تکمیل چرخه تزریق واکسیناسیون گفت: طی هفته گذشته تا کنون یک هزار و 88 مورد بازدید از اصناف مختلف و مراکز خدماتی در گروه های چهارگانه شغلی در این شهر انجام شده است.

- دکتر جهانبخش یوسفی اظهار کرد: در روند بازدیدها و اقدامات نظارتی بر فعالیت اصناف و مراکز خدماتی در گروه های چهارگانه شغلی در هفته گذشته بازرسین این مرکز در قالب 17 گشت مشترک ستادی 97 مورد و در سطح بازدید کارشناسان محیطی، 812 مورد بازدید از صنوف را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته تا کنون یک هزار و 88 مورد بازدید از مراکز خدماتی و اصناف مختلف در سنندج توسط بازرسین مرکز بهداشت انجام شده است، گفت: طی این بازدیدها، 173 کیلو گرم مواد غذایی غیر قابل مصرف کشف و ضبط شد.

رییس مرکز بهداشت سنندج، ادامه داد: در زمینه نظارت برسلامت عرضه مواد خوراکی و غذای آماده، 179 مورد بازدید صورت گرفته و 12 مورد از مواد تهیه شده در این مراکز جهت تایید سلامت مواد بکار گرفته شده مورد نمونه برداری قرار گرفته است.

دکتر یوسفی در زمینه نظارت برسلامت تهیه و پخت و عرضه نان سنندج ضمن بیان بازدید های مستمر از خبازی های سطح شهر از نمونه برداری 6 مورد نان در خصوص تایید سلامت از نظر میزان مجازنمک درنان وعدم استفاده از جوش شیرین خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل چرخه تزریق واکسیناسیون ضروری است

تکمیل چرخه تزریق واکسیناسیون ضروری است