مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 21:522022-01-30سياسي

لزوم ایجاد هسته های «فن صنعت» در کاشان برای رفع بیکاری دانشگاهیان


سرپرست فرمانداری ویژه کاشان از لزوم ایجاد هسته های «فن صنعت» با رویکرد علمی و فناوری در کاشان برای رفع مشکل بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی خبر داد.

- ، محمدشریف زارعی شامگاه یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به فرارسیدن 27 جمادی الثانی و سالروز شهادت حضرت علی بن باقر (ع) اظهار داشت: ایشان نخستین سفیر ولایت در منطقه بزرگ فرهنگی کاشان و ولی نعمت مردمان این منطقه است.

وی با بیان اینکه در کاشان چهره های فرهنگی، ادبی و علمی فراوانی در طول تاریخ ظهور و بروز کرده اند، ابراز داشت: وجود مرقد مطهر حضرت علی بن باقر (ع) یکی از برکاتی که برای مردم این منطقه داشته است، پرورش و تربیت مفاخری همچون محتشم کاشانی، علامه فیض، غیاث الدین جمشید کاشانی و غیره بوده است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به سبقه و سابقه درخشان کاشان در طول تاریخ تصریح کرد: کاشان یکی از مناطق زرخیز فرهنگی در طول تاریخ بوده است و این فرهنگ را نیز به دیگر شهرها و کشورها صادر کرده است.

وی یکی از ظرفیت های بالقوه کاشان را صنعت گردشگری دانست و گفت: وجود کویر زیبا از یک طرف و مناطق کوهستانی و ییلاقی مفرح از سویی دیگر به همراه اماکن گردشگری و مذهبی و فرهنگی جذاب در کاشان باعث شده است که این منطقه همیشه به عنوان یک مقصد جذاب برای گردشگران شناخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد هسته های «فن صنعت» در کاشان برای رفع بیکاری دانشگاهیان

لزوم ایجاد هسته های «فن صنعت» در کاشان برای رفع بیکاری دانشگاهیان