مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 21:072022-01-30سياسي

رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح انتقال آب از دریای عمان


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رفع ایرادات شورای نگهبان در طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عبدالجلال ایری در گفتگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ایرادات شورای نگهبان به طرح انتقال آب از دریای عمران به استان سیستان و بلوچستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی در این طرح اعمال شد.

همچنین لایحه ارجاع اختلاف سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ایندیا پوتز گلوبال لیمیتد به داوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای کمیسیون با آن مخالفت کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه جلسه نیز طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب کمیسیون رسید.

همچنین کلیات طرح اصلاح ماده 100 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز در کمیسیون بررسی شد و در نهایت اعضای کمیسیون با آن مخالفت کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در جلسه امروز درخواست انجام تحقیق و تفحص از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت ساخت وتوسعه زیربنا های حمل و نقل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح انتقال آب از دریای عمان

رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح انتقال آب از دریای عمان