مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 20:472022-01-30فرهنگي

بازدید معاون مطبوعاتی از ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در جریان بازدید از ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: رسانه ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف نمایشگاه مجازی کتاب بر عهده دارند.

- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در جریان بازدید از ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: رسانه ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف نمایشگاه مجازی کتاب بر عهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی، فرشاد مهدی پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در طول برگزاری این نمایشگاه شاهد رونق فعالیت های رسانه ای در حوزه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های جمعی در پوشش خبری و نشر احوال مربوط به نمایشگاه کتاب هستیم.

وی با اشاره به دومین سال برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران و اینکه شاهد یک پویش ملی در جهت گسترش نشر کتابخوانی در کشور هستیم، تصریح کرد: حتی اگر شرایط کرونایی در کشور به پایان برسد و به شرایط عادی برگردیم باید برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی را حفظ کنیم چون در این تجربه مزایایی به وجود آمد که به سادگی نمی توان از آن گذشت.

او درباره نقش مهم مطبوعات و خبرگزاری ها و رسانه ملی در راستای پیش برد اهداف اتفاقات نوپایی مانند نمایشگاه مجازی کتاب بیان کرد: فضای رسانه ای کشور ترکیبی از کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون مطبوعاتی از ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

بازدید معاون مطبوعاتی از ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران