مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-30اقتصادي

آخرین خبرها از آزادسازی سواحل مازندران/ یک قدم تا آزادسازی کامل سواحل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بحث تصرفات غیرقانونی سواحل دریای استان های شمالی در سایه بی توجهی و شانه خالی کردن مسؤولان  تبدیل به قصه پرغصه ای شده که پدیده نوظهور دریاخواری را پس از پدیده جنگل خواری، کوه خواری و سایر بر سر زبان ها انداخت.

موضوع مهم اینکه تصرف سواحل دریای خزر تنها به اشخاص حقیقی خلاصه نمی شود بلکه بسیاری از دستگاه های دولتی، انتظامی و قضایی در تصرفات آن شریک هستند و با پیشروی های غیرمجاز مانع دسترسی آسان عموم مردم به آنها شدند.

این موضوع برای مردمی که دریا را در قاب حصارهای سنگ چینی و در برخی موارد مهربانانه تر فنس کشی دیده، حکایت دیگری دارد البته این موضوع جسته گریخته در سال های اخیر دنبال شد و اقدامات خوبی هم انجام شد که مردم چشم انتظار گام های جدی تری در این زمینه هستند.

آزادسازی سواحل واگذاری آن حق مردم است و این مطالبه بحقی  است که دریا برای استفاده عموم مردم باشد که لازم است تا آزادسازی کامل پیگیری ها توسط رسانه ها صورت گیرد.

باتوجه به دستور اکید رییس جمهوری در بحث آزادسازی سواحل و حفظ آن برای عموم مردم موجب ایجاد تب و تاب در اجرای طرح آزادسازی سواحل شد که در این زمینه اعلام کرد: همه دستگاه ها باید میزان ساحلی که برخلاف مقررات تصرف کردند، سریعا به نفع مردم آزاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از آزادسازی سواحل مازندران/ یک قدم تا آزادسازی کامل سواحل

آخرین خبرها از آزادسازی سواحل مازندران/ یک قدم تا آزادسازی کامل سواحل