مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-30اجتماعي

راهکارهایی برای کاهش تخلفات مربوط به طرح ترافیک/تغییردر استانداردهای محدوده طرح


عضو شورای شهر تهران با اشاره به راهکارهایی برای کاهش تخلفات مربوط به طرح ترافیک گفت: شهرداری تهران باید برای حضور خودروهای آلاینده در محدوده مرکزی طرح ترافیک محدودیت های بیشتری را ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی لایحه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای  سفر و کنترل آلودگی هوا در سال 1401 اظهارداشت: مبلغ طرح روزانه ترافیک با جریمه ورود بدون مجوز به این محدوده تفاوت زیادی ندارد و این موضوع احتمال تخلف را افزایش می دهد.

وی افزود: باید از طریق پلیس و مواد قانونی پیگیری شود تا مبلغ جریمه از میزان مبلغ دریافت مجوز روزانه طرح بیشتر باشد تا جریمه ها بازدارندگی داشته باشند و طرح شورای شهر نیز به خوبی اجرا شود.

پیرهادی گفت:  طرح خروج خودروهای فرسوده در دستور کار دولت قرار ندارد و در چند سال آینده دچار فاجعه در این حوزه خواهیم بود، چند میلیون موتورسیکلت  و خودرو  سبک و سنگین و اتوبوس فرسوده در سطح شهر تهران تردد می کنند که در سال های آینده مشکلات جدیدی را ایجاد خواهند کرد.

رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران افزود: در بحث طرح ترافیک و معاینه فنی، شهرداری تهران اقدامی انجام دهد تا میزان آلایندگی خودروهای فرسوده مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای کاهش تخلفات مربوط به طرح ترافیک/تغییردر استانداردهای محدوده طرح

راهکارهایی برای کاهش تخلفات مربوط به طرح ترافیک/تغییردر استانداردهای محدوده طرح