مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-30سياسي

اولین مواجه با دانش، قهر کردن است


استاد دانشگاه قهرکردن با دانش را نخستین مواجه ممکن با دانش ها عنوان کرد و گفت: در دنیای کنونی نمی شود با دانش قهر کرد برای نمونه در دانش پزشکی و واکسن کرونا، - نمی شود با واکسن قهر کنید و گفت که آن را نمی خواهیم، خود ما نیز آن را نداریم و بگوییم که از شما هم نمی گیریم، در نتیجه نابود می شویم.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در نشست از کرسی آزاداندیشی که با عنوان آینده پژوهی انقلاب اسلام به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد، عنوان کرد: طبق فرمایش امام(ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است بنابراین دور اندیشی، آینده نگری و نگاه به آینده ضرورت دینداری ماست.

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی نیاز به پرورش و صیانت دارد افزود: باید هویت آن حفظ شود و دانش آینده پژوهی برای حفظ انقلاب امری ضروری است.

وی با انتقاد از بی توجهی به آینده نگری های سیاسی، فرهنگی، دینداری و اخلاق، ادامه داد: اکنون با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب، برنامه ریزی برای این مقطع زمانی نداشتیم و متاسفانه همچون یک جریان رودخانه ای عمل کرده ایم و برنامه قابل عرضه ای برای وضعیت کنونی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مواجه با دانش، قهر کردن است

اولین مواجه با دانش، قهر کردن است