مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-30سياسي

دبیرخانه احیای تالاب انزلی و رودخانه های زرجوب و گوهررود تشکیل شد


با توجه به تأکید رییس جمهور در سفر به این استان برای احیای تالاب انزلی و رودخانه های گوهر رود و زرجوب دبیر خانه این موضوع تشکیل شد.

- ، اسدالله عباسی عصر به حضور میدانی رییس جمهور و بازدید از وضعیت نامناسب رودخانه های گوهر رود و زرجوب اشاره و اظهار کرد: تأکید حجت الاسلام رییسی در جلسات مختلف سفر به گیلان به احیای تالاب بندرانزلی و این دو رودخانه ارزشمند، نشان از اهمیت بالا برای رفع این مشکل دارد.

عباسی افزود: باید کارهای اساسی و اصولی در راستای رفع مشکلات این حوزه با تشکیل دبیرخانه کارگروه ویژه صورت گیرد.

وی اضافه کرد: باید از ورود آلودگی به رودخانه های گوهر رود و زرجوب که بخشی از آن به دلیل شیرابه های سراوان، شهرک های صنعتی، بیمارستان ها، فاضلاب خانگی مجتمع مسکن مهر و دیگر اماکن شهر رشت است، جلوگیری تا از این طریق تالاب انزلی نیز احیا شود.

عباسی گفت: احیای رودخانه ها نه تنها مشکلات زیست محیطی را مرتفع می کند بلکه در زمینه ارتقای حوزه سلامت، توسعه کشاورزی و گردشگری و اقتصاد گردشگری مؤثر است.

استاندار گیلان دستور تشکیل سریع دبیرخانه احیای تالاب انزلی و رودخانه های گوهررود و زرجوب را برای جمع بندی مسائل و مداومت تا حل اساسی مشکل را داد و بیان کرد: روز دوشنبه هفته جاری جلسه ای در راستای اجرای مصوبات سفر با حضور معاون اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه احیای تالاب انزلی و رودخانه های زرجوب و گوهررود تشکیل شد

دبیرخانه احیای تالاب انزلی و رودخانه های زرجوب و گوهررود تشکیل شد