مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-30حوادث

عرصه را بر سوداگران مرگ سخت می کنیم/ قاچاقچی مواد مخدر در کهنوج دستگیر شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج در کرمان از دستگیری یک  قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد وگفت: در این رابطه یک دستگاه  خودرو حامل بیش از 100 کیلو گرم هرویین کشف و ضبط شده است.

- ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج در کرمان از دستگیری یک  قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد وگفت: در این رابطه یک دستگاه  خودرو حامل بیش از 100 کیلو گرم هرویین کشف و ضبط شده است.

امید رضایی ضمن اعلام این خبر ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر 30 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری می باشد، قصد انتقال این محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به استان های عمقی کشور را داشت که باهوشیاری ماموران یگان تکاوری 116 امام هادی (ع) موفق به اجرای نقشه شوم خود نگردید.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه متهم با صدور قرار تأمین کیفری جهت تکمیل روند تحقیقات و طی مراحل دادرسی در بازداشت به سر می برد،اظهار داشت: دادستانی با توسل به اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع و قانونی در راه مبارزه با بلای خانمان سوز مواد مخدر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و عرصه را بر سوداگران مرگ سخت خواهد کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه را بر سوداگران مرگ سخت می کنیم/ قاچاقچی مواد مخدر در کهنوج دستگیر شد

عرصه را بر سوداگران مرگ سخت می کنیم/ قاچاقچی مواد مخدر در کهنوج دستگیر شد