مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-30اقتصادي

آخرین خبرها از آزادسازی سواحل مازندران/ یک قدم تا آزادسازی کامل سواحل


استاندار مازندران با اشاره به آزادسازی 92 درصدی  سواحل مازندران در حریم 60متری، گفت: تنها 2 درصد باقیمانده است که در تلاش هستیم با توجه به دستور اخیر رییس جمهور در آزادسازی تسریع شود و 6 درصد باقی مانده مربوط به بندر نوشهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بحث تصرفات غیرقانونی سواحل دریای استان های شمالی در سایه بی توجهی و شانه خالی کردن مسؤولان  تبدیل به قصه پرغصه ای شده که پدیده نوظهور دریاخواری را پس از پدیده جنگل خواری، کوه خواری و سایر بر سر زبان ها انداخت.

موضوع مهم اینکه تصرف سواحل دریای خزر تنها به اشخاص حقیقی خلاصه نمی شود بلکه بسیاری از دستگاه های دولتی، انتظامی و قضایی در تصرفات آن شریک هستند و با پیشروی های غیرمجاز مانع دسترسی آسان عموم مردم به آنها شدند.

این موضوع برای مردمی که دریا را در قاب حصارهای سنگ چینی و در برخی موارد مهربانانه تر فنس کشی دیده، حکایت دیگری دارد البته این موضوع جسته گریخته در سال های اخیر دنبال شد و اقدامات خوبی هم انجام شد که مردم چشم انتظار گام های جدی تری در این زمینه هستند.

آزادسازی سواحل واگذاری آن حق مردم است و این مطالبه بحقی  است که دریا برای استفاده عموم مردم باشد که لازم است تا آزادسازی کامل پیگیری ها توسط رسانه ها صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از آزادسازی سواحل مازندران/ یک قدم تا آزادسازی کامل سواحل

آخرین خبرها از آزادسازی سواحل مازندران/ یک قدم تا آزادسازی کامل سواحل