مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-30اقتصادي

21/2 درصد جمعیت هدف در ایلام دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تاکنون درصد پوشش واکسیناسیون نوبت اول 89/1 درصد، درصد پوشش واکسیناسیون نوبت دوم 78/9 درصد و درصد پوشش واکسیناسیون نوبت سوم معادل 21/2 درصد بوده است.

- محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: واکسیناسیون مادران باردار، با توجه به اقداماتی که در راستای ترغیب مادران به واکسیناسیون انجام شد، تقریباً واکسیناسیون این قشر در سطح استان وضعیت بهتری پیدا کرده و تقریباً 63 درصد نوبت اول و 47 درصد نوبت دوم را تزریق کرده اند.

وی افزود: از تصمیماتی که در ستاد ملی کرونا در راستای مواجهه با پیک جدید گرفته شد، این است که تجمعات با 20 تا 30 درصد ظرفیت برگزار شوند؛ همچنین توصیه شد که حتی الامکان سفرهای استانی و شهرستانی متوقف شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: 20 درصد مبتلایان که در هفته گذشته در کشور رویت شده اند، کودکان بوده اند که این از نکات مهمی است که باید بیش از پیش با آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص دانشگاه ها و مدارس هم قرار بر این شده که استان ها در رابطه با وضعیت آنها تصمیم گیری کنند؛ در این راستا نظر ما این است که چون در استان به لحاظ شیوع بیماری مشکل خاصی نداریم، همچنان روند فعلی تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21/2 درصد جمعیت هدف در ایلام دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند

21/2 درصد جمعیت هدف در ایلام دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند