مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-30بين الملل

توفان در آمریکا برق ده ها هزار خانه را قطع کرد+عکس


توفان های سهمگین در سواحل شرقی آمریکا به فلج شدن عبور و مرور و قطع برق ده ها هزار خانه و لغو حدود 6 هزار پرواز منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی تشدید کولاک و برف و بوران در سواحل شرقی آمریکا که با وزش بادهای سنگین همراه است، دست کم پنج ایالت آمریکا در وضعیت فوق العاده فرو رفتند و بیش از 6 هزار پرواز نیز لغو شد.

وبگاه بوستون 25 با انتشار این خبر گزارش کرد، توفان سهمگین و برف و بوران در کرانه شرقی آمریکا بیش از 5600 پرواز ایالات متحده را که قرار بود بین جمعه و یکشنبه انجام شود متوقف کرد و تنها در یک روز گذشته (شنبه) نزدیک به 4800 پرواز لغو شد.

طبق گزارش شبکه بی بی سی ، توفان مذکور، از سهمگین ترین توفان های زمستانی است که در چهار سال گذشته، شرق آمریکا را درنوردیده است و ترکیبی از بارش برف وتندباد است که از سوی اقیانوس اطلس به سواحل ایالاتی چون نیویورک و ماساچوست آمده است.

  طبق این گزارش، شدت توفان به اندازه ای بوده است که دست کم پنج ایالت آمریکا با وضعیت فوق العاده مواجه شده است و برق دهها هزار خانه نیز در سواحل شرقی آمریکا قطع شده است.

بنا بر گزارش، طبق گزارش وب سایت ردیابی پرواز (FlightAware)، لغو پروازها در داخل یا خارج از ایالات متحده تا ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی روز گذشته (شنبه) مجموعاً 3562 پرواز بوده است و این در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان در آمریکا برق ده ها هزار خانه را قطع کرد+عکس

توفان در آمریکا برق ده ها هزار خانه را قطع کرد+عکس