مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-30سياسي

برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز جامعه تدوین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در جمع فراگیران دوره طرح ولایت کشوری که به میزبانی بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، - مسئول بسیج دانشجویی فارس با اشاره به حضور جوانان در محیط دانشگاه به عنوان مخاطب فعالیت های فرهنگی گفت: برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز فعلی مخاطب تدوین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در جمع فراگیران دوره طرح ولایت کشوری که به میزبانی بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، گفت: سه رسالت عمده شامل جذب نیرو، تربیت و پرورش نیروی کارآمد و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی از ویژگی های یک تشکل دانشجویی است.

یوسفی ادامه داد: حضور جوانان در محیط دانشگاه به عنوان مخاطب فعالیت های فرهنگی، اجتماعی یکی از مهمترین فرصت ها برای تشکل های دانشجویی است برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز فعلی مخاطب تدوین شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مطالعه و کتابخوانی همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده است بیان کرد: یکی از راه های رشد عقلانی و تربیتی انسان ها، ایجاد روحیه مطالعه و کتابخوانی در آن هاست چرا که انس با کتاب و مطالعه موجب رشد فکری و عقلی فرد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز جامعه تدوین شود

برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز جامعه تدوین شود