مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-30اقتصادي

تحقق 63 درصدی برنامه های ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد گیلان


مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به تحقق 63 درصدی برنامه های پیش بینی شده ایجاد اشتغال توسط این نهاد برای امسال، گفت: در 10 ماهه نخست سال شش هزار و 571 فرصت شغلی ایجاد شد.

- ، عباس اهرابی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی ها امسال باید 10 هزار و 700 فرصت شغلی ایجاد شود، اظهار کرد: این تعداد شغل با اعتبار 430 میلیارد تومان باید ایجاد شود.

وی به تحقق 63 درصدی برنامه پیش بینی شده ایجاد اشتغال امسال در گیلان اشاره کرد و گفت: این میزان معادل شش هزار و 571 فرصت شغلی در استان گیلان است.

مدیر کل کمیته امداد گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این نهاد موفق به تحقق 69 درصدی برنامه پیش بینی شده پرداخت تسهیلات خوداشتغالی شده است، گفت: در 10 ماهه نخست امسال 275 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و خودکفایی به مددجویان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: 262 میلیارد تومان این تسهیلات از محل اعتبارات بانکی و 13 میلیارد تومان نیز از محل صندوق امداد ولایت بوده است.

اهرابی تصریح کرد: اولویت بندی ها بر اساس بخشنامه ای مدون به ترتیب شامل مددجویان معیشت بگیر، اعضای خانوار آنها با اولویت سرپرست خانوار، فرزندان ذکور همسفره، همسران بیکار نوعروسان، همسران بیکار زنان سرپرست خانوار واجد ازدواج مجدد و سایر واجدین شرایط تک و چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 63 درصدی برنامه های ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد گیلان

تحقق 63 درصدی برنامه های ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد گیلان