مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-30سياسي

مخالفت شورای شهر با لایحه اصلاحی شهرداری تهران در خصوص بسته محرک اقتصادی


یک فوریت لایحه اصلاحیه ماده پنجم اصلاحی مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا رای نیاورد.

- یک فوریت لایحه اصلاحیه ماده پنجم اصلاحی مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا رای نیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران در مورد اصلاحیه ماده پنجم اصلاحی مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و صارمی معاون شهردار در دفاع از این لایحه گفت: این بسته قبلا تصویب شده بود و شورای شهر پنجم اجازه داده بود که تا سال 95 آرای ماده 100 که حالا در پهنه منطبق قرار گرفته تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه برخی آرای ماده 100 وجود دارند که در گذشته تخلف محسوب می شده اما با ابلاغ طرح جامع حالا این تخلفات سابق در پهنه منطبق قرار گرفتند و باید تعیین تکلیف شوند، گفت: 5000 پرونده در این خصوص وجود دارد و حالا درخواست می کنیم این بسته تا 30 آبان 1400 تمدید شود چرا که عملا این آرای زیادی که وجود دارد قابل اجرا نیست و این در حالی است که در شورای قبل این مصوبه وجود داشته و ما حالا خواهان تمدید آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شورای شهر با لایحه اصلاحی شهرداری تهران در خصوص بسته محرک اقتصادی

مخالفت شورای شهر با لایحه اصلاحی شهرداری تهران در خصوص بسته محرک اقتصادی