مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-30اقتصادي

وجود معارضین و مطالبات بالای پیمانکار عامل کندی چهار خطه خرم آباد-کوهدشت


گودرز بابا عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به اینکه چهارخطه خرم آباد -کوهدشت بخشی از چهار خطه های منتهی به مرکز استان است که عملیات اجرایی آن  سال 86 شروع شده است، عنوان کرد: طول کل محور خرم آباد -کوهدشت 87 کیلومتر است که در سال های گذشته 74 کیلومتر از مسیر به بهره برداری رسیده است.

وی افزود:  13 کیلومتر باقیمانده از سمت کوهدشت  5 کیلومتر مسیر در واریانت چنار کوهدشت واقع شده، قرار داد این قسمت 43 میلیارد و 600 میلیون تومان است و از  40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه ابنیه فنی ، خاکبرداری و خاکربزی 3 کیلومتر ابتدای مسیر به طور کامل اجرا شده و  در مرحله سابگرید قرار دارد، افزود: پیمانکار این قسمت به دلیل میزان بالای مطالبات و عدم توانایی مالی جهت موقتا پروژه را متوقف کرده که با توجه به قول مساعد در خصوص تامین اعتبار پروژه در آینده نزدیک پروژه فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

بابا عباسی  افزود: باقیمانده محور از سمت خرم آباد به طول 8 کیلومتر یعنی قطعه خضر به سه راهی فرودگاه نیز با مبلغ قراردارد یازده میلیارد و دویست میلیون تومان  است،  که به دلیل وجود معارضین محلی و دولتی یعنی میراث فرهنگی عملیات اجرایی تا حدودی طولانی شده اما در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود معارضین و مطالبات بالای پیمانکار عامل کندی چهار خطه خرم آباد-کوهدشت

وجود معارضین و مطالبات بالای پیمانکار عامل کندی چهار خطه خرم آباد-کوهدشت