مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 08:472022-01-30ورزشي

قهرمانان ملی کشتی به عیادت ورزشکار ضایعه نخاعی رفتند


تعدادی از قهرمانان ملی و عنوان دار کشتی با حضور در استان ایلام به عیادت یک کشتی گیر ضایعه نخاعی نیز رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن رحیمی نفر سوم المپیک ریو و دارنده مدال طلا، نقره و 2 برنز کشتی آزاد جهان به همراه هادی حبیبی عنوان دار کشتی آسیا، رییس اسبق انستیتو و کمیته لیگ فدراسیون کشتی با حضور در استان ایلام ضمن دیدار و گفتگو با کشتی گیران و مربیان برخی از باشگاه های سازنده استان، به تعدادی از نوجوانان و جوانان مستعد کشتی، دوبنده و کفش ورزشی اهدا کردند.

حسن رحیمی در خصوص هدف قهرمانان از سفر به استان ایلام گفت: توسط یکی از دوستان در جریان قرار گرفتم که تعدادی از کشتی گیران مستعد استان ایلام شرایط تهیه حداقل ها را برای کشتی گرفتن ندارند.

به همین منظور در قالب مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) به همراه هادی حبیبی به استان ایلام آمدیم تا دوبنده و کفش های ورزشی تهیه شده را به این عزیزان اهدا کنیم.

رحیمی و حبیبی در سفر به استان ایلام به عیادت یکی از کشتی گیران قهرمان استان که چند سالی است دچار ضایعه نخاعی شده نیز رفتند.

آنها ضمن دلجویی و قرار گرفتن در جریان وضعیت درمانی، این کشتی گیر سابق را ترغیب کردند تا شانس خود را برای حضور و موفقیت در رشته های ورزشی معلولان امتحان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان ملی کشتی به عیادت ورزشکار ضایعه نخاعی رفتند

قهرمانان ملی کشتی به عیادت ورزشکار ضایعه نخاعی رفتند