مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-29ورزشي

حل مشکل خروج بازیکنان ملی پوش مشمول با مساعدت سازمان نظام وظیفه


مسئولین فدراسیون فوتبال صبح امروز نشستی را با مسئولین سازمان نظان وظیفه عمومی کشور در راستای حل مشکلات بازیکنان مشمول برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حامد مومنی، سرپرست دپارتمان تیم های ملی در خصوص برگزاری نشست این دپارتمان با مسئولان سازمان نظام وظیفه عمومی که با حضور محمد حسین حمیسی، رییس کمیته حراست فدراسیون برگزار شد، گفت: این نشست در راستای حل مشکلات ورزشکاران مشمول برگزار شد.

خوشبختانه در این دیدار با حمایت و هماهنگی مسئولین سازمان نظام وظیفه قول هرگونه همکاری و هماهنگی به منظور حل مشکلات اداری بازیکنان مشمول داده شد.

وی ادامه داد: از این پس با توجه به شرایط کرونا و با هدف کمک به حفظ سلامت بازیکنان طی برگزاری اردوها برای امور مرتبط با اخذ مجوز خروج از کشور، دیگر نیاز به حضور فیزیکی بازیکنان در سازمان نظام وظیفه نیست و ملی پوشان می توانند به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایند.

مومنی اضافه کرد: خوشبختانه سازمان نظام وظیفه عمومی قول هرگونه همکاری و مساعدت را در راستای حل مشکلات خروج و بازیکنان مشمول تیم ملی داده و معتقدم باب همکاری بسیار خوبی بین سازمان نظام وظیفه و فدراسیون فوتبال ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل خروج بازیکنان ملی پوش مشمول با مساعدت سازمان نظام وظیفه

حل مشکل خروج بازیکنان ملی پوش مشمول با مساعدت سازمان نظام وظیفه