مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-29سياسي

منتظر تصمیم گیری ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری اعتکاف هستیم


امسال با رویکرد افزایش کیفیت فضای مجازی به دنبال برگزاری حضوری مراسم اعتکاف با رعایت پروتکل های بهداشتی و با دستور ستاد ملی کرونا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، یادآور شد: 6 هزار مسجد در برگزاری مراسم اعتکاف همکاری داشته و 750 هزار نفر در داخل و همچنین در 83 کشور مراسم اعتکاف برگزار شده است.

رییس ستاد اعتکاف با بیان اینکه با همکاری المصطفی برگزاری اعتکاف در خارج از کشور هموار شده است، خاطرنشان کرد: سه هزار نفر در لندن بیشترین تعداد معتکفین خارجی و 30 نفر در ماداگاسکار کمترین تعداد این معتکفین هستند.

وی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره بین المللی اعتکاف، تصریح کرد: در دوره های گذشته این جشنواره 707 هزار و 450 اثر به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی و اردو به دبیرخانه ارسال شده است.

تکیه ای با تأکید بر اینکه باید مردمی بودن اعتکاف رعایت شود، بیان کرد: در نظر داریم در هر استان یک شورای سه گانه اعتکاف متشکل از نماینده ولی فقیه در استان، رییس دفتر تبلیغات و نماینده ستاد اعتکاف را تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا فضای مجازی گسترش پیدا کرده است، ابراز کرد: امسال با رویکرد افزایش کیفیت فضای مجازی به دنبال برگزاری حضوری مراسم اعتکاف با رعایت پروتکل های بهداشتی و با دستور ریاست جمهوری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر تصمیم گیری ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری اعتکاف هستیم

منتظر تصمیم گیری ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری اعتکاف هستیم