مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-29اقتصادي

دستورالعمل های یک شبه تولیدکننده را به دلالی می کشد


رییس مجمع نمایندگان فارس با گلایه از صدور دستورالعمل هایی که یک شبه از طرف تهران برای استان ها صادر می شود، گفت: قوانین و مقررات برخی اوقات آسیب هایی را به بخش تولید و صادرات ما تحمیل می کنند که منجر به روی آوردن تولیدکنندگان به سمت واسطه گری و دلالی می شود.

- ایسنا/فارس رییس مجمع نمایندگان فارس با گلایه از صدور دستورالعمل هایی که یک شبه از طرف تهران برای استان ها صادر می شود، گفت: قوانین و مقررات برخی اوقات آسیب هایی را به بخش تولید و صادرات ما تحمیل می کنند که منجر به روی آوردن تولیدکنندگان به سمت واسطه گری و دلالی می شود.

علیرضا پاکفطرت عصر شنبه 9 بهمن در آیین بزرگداشت روز ملی صادرات ضمن مقایسه حجم تجارت ایران سایر کشورهای جهان، عنوان کرد: کشور ترکیه سالانه حدود 225 میلیارد دلار و آلمان حدود 1500 میلیارد دلار به کشورهای جهان محصول صادر می کنند اما این میزان برای ایران متاسفانه حدود 30 تا 40 میلیارد دلار آن هم بیشتر در حوزه نفت و پتروشیمی است.

او با بیان اینکه در شرایط کنونی که در حصر اقتصادی قرار داریم، نیازمند صادرات هستیم، افزود: اتاق بازرگانی باید بیشتر در میدان باشند و بتوانند در مجلس حضور پیدا کنند که به نظر بنده باید حداقل 5 درصد نمایندگان مجلس از بین فعالان اقتصادی مجرب و اقتصاددانان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل های یک شبه تولیدکننده را به دلالی می کشد

دستورالعمل های یک شبه تولیدکننده را به دلالی می کشد