مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-29اقتصادي

پیشنهاد ادغام بانک های خصوصی و دولتی در یک بانک ملی اسلامی


یک متخصص اقتصاد اسلامی ضمن تشریح آفات بانکداری خصوصی به دولت سیزدهم پیشنهاد کرد همه بانک های خصوصی در بانک های دولتی ادغام و در گام بعدی همه بانک های دولتی در بانک ملی اسلامی ادغام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسعود درخشان مدتی پیش در مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا در دومین نشست سیاست های اقتصادی پیشنهادی به دولت سیزدهم از نگاه اقتصاد اسلامی پیشنهاد ادغام بانک های خصوصی در بانک های دولتی و سپس ادغام همه بانک های دولتی در یک بانک ملی اسلامی مطرح کرد.

درخشان، دانش آموخته اقتصاد از دانشگاه لندن و از اندیشمندان اقتصاد اسلامی است و در سال ها از مدرسان اقتصاد در دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه السلام بوده است.

متن کامل سخنرانی وی مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا را در ادامه می خوانید: 1-تغییر در چارچوب یا تغییر چارچوب ها؟ از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون تصمیم ها و اقدامات مدیران ارشد نظام، فقط و فقط در حوزه هایی موفق بوده است که چارچوب های به ارث رسیده از رژیم سلطنتی و وابسته به نظام سلطه را تغییر داده اند و در جاهایی شکست خورده اند که در همان چارچوب ها به دنبال اصلاح طلبی رفته اند.

راهبرد امام راحل قَدَسَالله روحه برای اقامه حکومت اسلامی این نبود نظام چارچوبِ نظام سیاسیِ شاهنشاهی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ادغام بانک های خصوصی و دولتی در یک بانک ملی اسلامی

پیشنهاد ادغام بانک های خصوصی و دولتی در یک بانک ملی اسلامی