مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-29حوادث

قمه کشی در تئاترشهر/ بازهم خون ریخته شد (+عکس و فیلم)


در این نزاع خیابانی که این بار با ضرب وشتمی شدیدتر و فجیع تر صورت گرفت، تعدادی از خلافکاران در ابتدا با چوب و چماق به جان یکدیگر افتادند، اما بعد از دقایقی کوتاه این نزاع خیابانی تبدیل به یک قمه کشی و چاقوکشی شدیدتری شد.

- محیط پیرامونی مجموعه تئاتر شهر بعدازظهر جمعه هشتم بهمن ماه برای چندمین بار پیاپی تبدیل به محل ضرب وشتم و قمه کشی اراذل و اوباش در فجیع ترین شکل ممکن طی ماه های اخیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تعدادی از خلافکاران، فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش که طی سال های اخیر به صورت مستمر در محیط پیرامونی بوستان دانشجو، چهارراه ولی عصر(عج) و محیط پیرامونی تئاتر شهر مزاحمت های پی درپی و فراوانی را برای رهگذران، مسافران ایستگاه مترو و تماشاگران مجموعه ایجاد کرده اند، بعدازظهر روز جمعه هشتم بهمن ماه برای چندمین بار در یک نزاع فجیع خیابانی جمعی در حضور رهگذران و تماشاگران مجموعه، اتفاقات ناگواری را در مجاورتِ درِ ورودی تالار چهارسو (یکی از سالن هایِ مجموعه تئاتر شهر) رقم زدند.

در این نزاع خیابانی که این بار با ضرب وشتمی شدیدتر و فجیع تر صورت گرفت، تعدادی از خلافکاران در ابتدا با چوب و چماق به جان یکدیگر افتادند، اما بعد از دقایقی کوتاه این نزاع خیابانی تبدیل به یک قمه کشی و چاقوکشی شدیدتری شد، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمه کشی در تئاترشهر/ بازهم خون ریخته شد (+عکس و فیلم)

قمه کشی در تئاترشهر/ بازهم خون ریخته شد (+عکس و فیلم)