مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-29حوادث

انهدام باند سارقین ویلا با 8 فقره سرقت در پردیس


فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری سارقان حرفه ای ویلاهای کرشت پردیس با 8 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری باند سرقت ویلا در این منطقه خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های مکرر در کرشت موضوع در دستور  کار ماموران انتظامی کلانتری بومهن قرار گرفت.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: ماموران کلانتری بومهن با بررسی های میدانی و اقدامات پلیسی دریافتند که سرقت ها باخودروی وانت در ساعات خاصی از شبانه روز صورت می پذیرد و پس از بررسی بعمل آمده موفق به شناسایی 4سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر شدند ودر تحقیقات بعمل آمده در مجموع به 8 فقره سرقت در این شهرستان اقرار کردند.

عبدیان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمین اموالی شامل 6 عدد پیک نیک،آبگرمکن دیواری،آینه شمعدان مسی،قفل درب ورودی منزل که مغزی آنها کاملا تخریب شده بود،3عدد کف کش،یک دستگاه پمپ آب،یک دستگاه دوچرخه، آیفون تصویری، نقداری سیم وکابل کشف  و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پردیس در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای امنیتی، در صورت مشاهده افراد مشکوک در محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقین ویلا با 8 فقره سرقت در پردیس

انهدام باند سارقین ویلا با 8 فقره سرقت در پردیس