مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-29سياسي

سهل انگاری برخی دستگاه های اجرایی در لنده/ مسئولان پیگیر مطالبات مردم باشند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از سهل انگاری برخی دستگاه های اجرایی در لنده انتقاد کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی امروز (9 بهمن ماه) در دیدار فرماندار جدید شهرستان لنده ضمن تبریک این انتصاب، اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی سنگین و خطیر بوده و اگر درست عمل کنیم، در مسیر خیر ثواب قرار می گیریم و اگر خدای ناکرده در این زمینه سهل انگاری صورت گیرد، باید پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه فرمانداری دارای جایگاه مهم و ظرفیت های بسیاری است، افزود: باید ساماندهی، نظارت و برنامه ریزی در دستور کار قرار گرفته و مشکلات و مسائل مردم پیگیری شود.

وی ضمن بیان اینکه ظرفیت های مردمی در عرصه های مختلف باید مورد استفاده قرار گیرد، یادآور شد: در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و همچنین سرمایه گذاری بنیاد علوی فعالیت های خوبی در شهرستان لنده انجام داده باید پیگیری های لازم تا رسیدن به هدف نهایی در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله حسینی به سهل انگاری از طرف بعضی از دستگاه های اجرایی در شهرستان لنده اشاره کرد و افزود: باید ضمن پیگیری، جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری برخی دستگاه های اجرایی در لنده/ مسئولان پیگیر مطالبات مردم باشند

سهل انگاری برخی دستگاه های اجرایی در لنده/ مسئولان پیگیر مطالبات مردم باشند