مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-29اقتصادي

اجرای 238 پروژه توزیع برق اصفهان در دهه فجر امسال


مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به اینکه سال آینده خاموشی نخواهیم داشت، گفت: در دهه فجر امسال 238 پروژه با اعتباری بالغ بر 169 میلیارد تومان در شرکت توزیع برق اصفهان به بهره برداری می رسد.

- حمیدرضا پیرپیران امروز (شنبه، 9 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق اصفهان جزو شرکت های هدفمند است که براساس اهداف و چشم انداز خود در سال 1405حرکت می کند، اظهار کرد: در دهه فجر امسال 238 پروژه با اعتباری بالغ بر 169 میلیارد تومان در این شرکت به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه طرح های موجود در قالب هفت محور است، ادامه داد: این پروژه ها در محورهای اصلی اصلاح ساختار شبکه های توزیع برق، احداث وتوسعه شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق، توسعه فناوری های نوین، نصب کنتورهای هوشمند برق برای مشترکین مختلف، توسعه سامانه های برق خورشیدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با تأکید بر اینکه اولین محور ما براساس چشم انداز 1405 کاهش خاموشی هاست، گفت: با اصلاح شبکه های فناوری های نوین و آموزش نیروی انسانی متخصص در نظر داریم خاموشی ها و قطعی برق را روز به روز کاهش دهیم.

وی افزود: از سال 93 ساعات خاموشی ها به ازای هر مشترک در حوزه توزیع برق اصفهان بین850 تا 900 دقیقه بود که در سال 99 به 135 دقیقه رسید که با اقدامات صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 238 پروژه توزیع برق اصفهان در دهه فجر امسال

اجرای 238 پروژه توزیع برق اصفهان در دهه فجر امسال